Coördinator Hard services – Bouwkunde

  1. Verantwoordelijkheden

De Coördinator Hard services is verantwoordelijk voor een goede dienstverlening naar het ArcelorMittal personeel. Hij/zij is het aanspreekpunt op de dienst ALD-IFR voor alle vragen betreffende bouwkundige onderhouds- en herstellingswerken op de site ArcelorMittal in Zelzate. Arcelor draagt veilig werken hoog in het vaandel, de geschikte kandidaat heeft geen probleem om te werken volgens procedures. Hij/zij dient vertrouwd te zijn met de opmaak van werkvergunningen .

De Coördinator Hard services is ook verantwoordelijk voor het opvolgen en oplossen van open meldingen die betrekking hebben met bouwkundige onderhoudswerken.

Naast dit contract kunnen, afhankelijk van de workload ook andere services/contracten toegewezen worden. 

 

  1. Activiteiten en taken

– Verantwoordelijk voor de opvolging van de aannemers inzake kwaliteit, kwantiteit en facturatie

– Verantwoordelijk voor de controle van de juistheid + vergelijk van de offertes

– Verantwoordelijk voor het opvolgen van de meerwerken op regelmatige basis

– Verantwoordelijk voor het opvolgen van de herstellingswerken op regelmatige basis

– Verantwoordelijk voor het aanmaken van bestelbonnen inzake deze items

-Verantwoordelijk voor het opmaken van werkvergunningen

– Verantwoordelijk voor de controle van de uitgevoerde werken en de bijhorende goederenontvangst

– Contactpersoon voor de leverancier en klant in geval van problemen en klachten

-Leiden van werkvergaderingen, startwerkvergaderingen met bijhorende administratie

– Plaatsbezoeken uitvoeren indien nodig

– Sleutelfiguur tussen de aannemers en facilitaire afdeling van de firma ArcelorMittal

 

  1. Bevoegdheden

De Coördinator Hard services is bevoegd om in het kader van de toegewezen taken de nodige bestellingen te plaatsen en werken te laten uitvoeren

Om de werking van het toegewezen contract te optimaliseren, zal de Coördinator Hard services de nodige week- en maandmeetings organiseren en leiden .

 

  1. Specifieke opleiding en ervaring

Opleiding: De ideale kandidaat heeft van een hogere opleiding genoten minimaal niveau A1, of gelijkwaardig door ervaring. Ervaring in facilitaire dienstverlening is zeker een pluspunt.

Een VOL-VCA opleiding is een must om te kunnen werken op de site.

De ideale kandidaat is een teamplayer die nauwgezet de toegewezen taken opvolgt maar toch zelfstandig zijn/haar taken kan organiseren. Hij/zij is een goede communicator (mondeling/schriftelijk) die de wensen van de klant probleemloos kan vertalen binnen het contract.

 

 

Als u verder surft op deze website, stemt u in met het gebruik van cookies om de website optimaal te laten werken, maar ook om bezoekersstatistieken op te stellen. Voor meer informatie verwijzen we u naar ons cookiebeleid.