Payroll Officer

Een correcte verloning als basis voor een gezond loonbeleid’, is dit ook jouw credo? Heb je een mooie ervaring opgebouwd met de tool E-Blox en ken je de verschillen op vlak van verloning tussen arbeiders en bedienden? Sta je mensen graag bij met vragen aangaande hun loonbrief, ouderschapsverlof, ziekte, … ? Maak je van klantvriendelijke en professionele dienstverlening een erezaak? Ben je tenslotte vlot ter tale in het Frans en het Nederlands? Dan ben jij mogelijks de Payroll Officer die wij zoeken.

Jouw taken :

  • Je bent verantwoordelijk voor de correcte administratieve verwerking van alle informatie die betrekking heeft op het loon (verlof, ziekte, burgerlijke staat, RSZ-verlaging enz…).
  • Je berekent de opzegvergoedingen en opzegtermijnen bij uitdiensttreding en pensionering
  • Je verschaft uitleg over de Sociale wetgeving, de procedures en interne regelgeving en je blijft op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen in de Sociale wetgeving.
  • Je behoudt contacten met verschillende sociale en professionele instellingen (Agoria, Ministerie, verzekeringen, …)
  • Je biedt administratieve en sociaaljuridische ondersteuning aan het management.
  • Je controleert financiële rekeningen, zoals de RSZ-bijdragen, fondsen, … in samenwerking met de boekhouding.
  • Je verleent support bij andere HR-taken zoals de opmaak van contracten, opstellen van brieven, verzenden van mailings etc…

Jouw profiel:

  • Je hebt een relevante ervaring in loonadministratie en hebt kennis van sociale wetgeving (Kennis van de paritaire comités 209, 111, 200 en 149 is in je voordeel)
  • Je bent stipt en nauwgezet.
  • Je houdt van cijfers én van mensen
  • Je kan werken onder druk en gaat prat op een secure werkplanning.
  • Je bent oplossingsgericht en kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.
  • Je communiceert op een heldere manier in het Nederlands en het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt een goede kennis van E-Blox en Office tools (Word, Excel), kennis van SAP is een pluspunt.

Wij bieden:

  • Een gevarieerde job met veel autonomie en verantwoordelijkheid
  • Plaats van tewerkstelling is in Anderlecht
  • Je rapporteert aan de Compensation & Benefits Manager
  • Een werkomgeving waarin je alle kansen krijgt om expert te worden
  • Een opleiding on the job en externe bijscholingsmomenten op vlak van sociale wetgeving
  • Een aantrekkelijk verloningspakket, met onder meer hospitalisatie- en groepsverzekering …

Kom aan boord en ontdek ‘the VINCI Energies way of life!’.

Stuur je CV + motivatiebrief naar avalon.verrijken@vinci-energies.com, of solliciteer online.

Wie zijn wij?

TranzCom, gevestigd in Anderlecht, telt zo’n 110 medewerkers en is als integrator actief in radiocommunicatie, telefonie en informatiesystemen. Alsook in de sectoren van energieverdelingssystemen en vermogenselektronica voor spoorwegen en de industrie.

VINCI Energies Belgium telt perimeters in haar organisatie. In onze perimeter Infra & Telecom bieden we diensten aan binnen vier belangrijke domeinen: ruimtevaart, mobiliteit, energie en telecom. Onze merken zijn Cegelec, Omexom, Axians en TranzCom. We tellen vandaag 350 medewerkers en realiseren een omzet van € 72M. Onze werven bevinden zich over heel België, onze kantoren bevinden zich te Gosselies, Nijvel, Zwijndrecht en Anderlecht.

VINCI Energies stelt wereldwijd 77.300 medewerkers te werk, waarvan 2.750 in België, ten dienste van overheidsinstanties, operatoren en ondernemingen. VINCI Energies Belgium staat in voor het realiseren, uitrusten, aansturen en optimaliseren van hun energie-, transport- en communicatie-infrastructuur. Ons bedrijf wil het verschil maken, niet enkel door haar professionele kennis ter beschikking te stellen in de wereld van morgen, maar ook door het ondersteunen van verschillende caritatieve projecten in het ‘VINCI Fonds’.

Als u verder surft op deze website, stemt u in met het gebruik van cookies om de website optimaal te laten werken, maar ook om bezoekersstatistieken op te stellen. Voor meer informatie verwijzen we u naar ons cookiebeleid.